youtube and chill

2016-09-22 14:39:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
nu är jag trött (standard) men klev upp klockan fem imorse för jag skulle öppna, tycker det är skönt att kliva upp typ en och en halv timme innan jag börjar så jag hinner vakna till ordentligt. idag har vi varit ute och plockat höstlöv och jag älskar alla dessa vackra färger! vackra årstid! 
 
gick hem vid lunch och åt hemma istället, fick med mig pastasallad hem så skönt att jag slapp laga något. nu ligger jag och tittar på therese som har blivit en standard då jag försöker kolla ikapp. är egentligen så pass trött att jag vet att jag kommer somna men skulle behöva rensa min garderob och städa undan lite men jag känner mig själv så jag har satt larm på telefonen så jag tar mig upp innan dansen. hoppas på ett besök av soffe mellan hennes jobb idag, sen så måste jag ta mig i kragen och åka till isa och umgås! så jobbigt när man inte orkar lämna lägenheten men ikväll börjar jag med mina vitaminer!! hoppas på en förändring! 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback