på väg till mys

2016-11-05 16:47:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
igår var det jobb och jag öppnade, det var knappt några barn så vi passade pål låta dom mysa sista dagen av lovet. efter jag slutat tog jag och åkte till sofie och alex för att köra henne på flyget och alex på sitt jobb. 
 
sen åkte jag hem och jag och robin somnade en skvätt, när vi kände oss pigga så ringde vi peder och plockade upp honom och for till kläppe. där blev det att umgås lite innan kvällen for åt annat håll!
ikväll ska jag upp till ison igen och spela spel och umgås, mysa med fina julie och bara njuta av isas sällskap.
 
imorgon är det söndag igen och jag har absolut ingen lust att åka på jobbet till veckan, känner bara press och stress av att vara på jobbet och försöka prestera när det känns som jag bara gör skit. sen har jag massa möten till veckan också och tiden springer bara förbi och sen så kommer det bli söndag igen och ångest för robin åker iväg igen. 
 
nu ska jag ta och sminka mig och orsta mina tänder för att sen åka till isa, ska försöka äta något också eftersom jag inte ätit på typ 12 timmar.
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback