stödedag

2016-11-28 21:38:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
ligger nu i min säng som jag nästan gjort hela dagen, som jag skrev igår så har jag varierat mellan soffan och sängen. har inte haft någon matlust överhuvudtaget så har endast fått i mig något tortillabröd. har lyckats fått feber också tror jag, har standard temp på 36,5 ungefär har haft upp till 37,5 idag och inte orkat stå upp, varit yr, svettats, frusit osv. har ju aldrig feber så det är så jävla oklart men frågade min personliga doktor (marie) och hon sa att det var möjligt för de va de symtomer man hade typ. 
 
så ja idag har jag bara legat i sängen och soffan och kollat på youtube, så mår fortfarande piss och vill fortfarande strypa robin. är så ovän med han nu så det finns inte, so much hate. 
 
jag ska fortsätta kolla på youtube och kanske försöka fixa min jultröja som jag har börjat pyssla på.
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback