jag skriver bara luddiga texter som jag inte själv riktigt förstår

2017-01-11 05:31:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


klockan är 05:23 och jag har precis kommit innanför dörren.
lyckades somna vid sex tiden och vaknat av och till tills jag vaknade helt vid elva och försökte verkligen somna om igen efter det men det gick bara inte. det kröp i kroppen så fort jag la mig ner så kände att jag kan inte ligga ner så försökte med att sitta. blev sen istället att jag åkte till lukas som jag typ inte träffat sen vi gick i skola och umgicks med han och hans kompis teodor. tog med dom på en biltur som kändes som en halvtimme men kanske blev två timmar. 
 
jag har haft jätte kul, vi har sjungit med i olika låtar och skrattat en massa men ändå sitter jag nu här med en klump i magen, det är inte alls lika illa som det brukar va. tror att det är bra för mig att jag får komma ut och skratta och ha kul även fast det kan va det sista jag någonsin skulle vela göra. vet inte hur jag ska formulera mig för att det här ska bli rätt men mår hellre dåligt efter jag varit med någon än att må dåligt hela dagen och inte gjort nånting. 
 
det är ingen mening att ens försöka sova nu när klockan är så mycket och jag har möte klockan ett. kommer sluta med att jag försover mig eller något. 
idag när jag träffade min sköterska så pratade vi om mina höga värden och jag sa att jag har aldrig ketoner typ så har jag känt nu när jag varit ute att jag haft ont i magen och mår dåligt så kommer jag hem och ser att jag lyckats dra på mig det. får skylla mig själv, men nu blir det att jag kommer inte våga sova heller ifall det blir värre. så ska försöka dricka en massa vatten och ta insulin och äta något kanske när värdet gått ner. det här är fan ett vattenfall typ, allt går neråt haha. 
 
ska försöka sysselsätta mig med något också så jag inte somnar. bädda sängen kanske, plocka ihop tvätten. men jag orkar fan inte det egentligen. vi får se hur det blir.
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback