tierd

2016-11-01 23:26:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


suddig bild på ett suddigt vardagsrum
 
well hello.
just nu så känns allt bara jobbigt, det är mörkt och kallt, alla är ständigt sjuka, speciellt barnen, det tar aldrig slut.
känns bättre att jag inhandlat lite julpynt och precis kommit på ett ställe att ha en julgran i den här sketna lilla lägenheten. så taggar inför nästa vecka då pyntet sakta men säkert kommer komma in här. 
 
på jobbet har vi halloween vecka, super mysigt med inte bara ständiga rutiner och utflykter. jag gillar inte utflykter så mycket haha.. robin har åkt i väg igen men kommer hem på torsdag den här veckan istället så det känns skönt eftersom sofie åker på fredag så slipper jag vara ensam haha.
 
sen idag har jag jobbat sen ätit middag hos mig med mamma och pappa det var mysigt att äta middag hemma för en gångs skull, sen kom soffe en stund sen har jag typ inte gjort nånting. sitter och har ont i halsen och känner att förkylningen är på väg tillbaka och jag har varken tid eller råd med det just nu.
 
nu ska jag ta och smörja in ansiktet sen ska jag lägga mig och sova så jag orkar med hela dagen imorgon.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback