-

2017-01-11 20:41:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


klockan har precis slagit 20:25 och jag sitter i min soffa och tittar på gilmore girls.
lyckades somna 40 minuter imorse vid halv åtta typ, höll mig vaken och åkte sen på lillänge och träffade marie med familj. följde med dom på några ärenden och sen åt vi och jag for på mitt möte. mötet gick inte bra, så fick gå tidigare och sen åkte jag (?). men va, jag kommer inte ihåg?? vafan gjorde jag.
jag åkte hem! så var det, åkte hem, ringde akassan och försökte lösa allt som behövdes där. visade sig att det bara behövdes ett arbetsgivarintyg så nu hoppas jag att dom kanske kan snabba på det så jag kan skicka in det. 
 
får sån ångest över pengar, hur fan ska jag göra den här månaden? kommer jag få nånting alls eller kommer jag sitta helt pank så jag inte har råd med räkningar eller hyra. vill inte låta robin stå för alla utgifter, fyfan.
 
annars har jag bara varit hemma, försökt att sovit men det har inte gått alls, börjar bli lite trött nu men då lär jag sova hela dagen imorgon istället så känns nästan bättre att vara vaken hela nätterna och dagarna så jag inte sover bort allt. velar hela tiden. 
 
blev iallafall lite överraskad idag då jag är på väg ut och låser min dörr och hör hur hissen öppnas på min vånging och jag rundar precis ner för trappan och hör hur det plingar och knackar på någon dörr på våran våning. började undra om de va till mig sen tänkte jag att klockan är typ tio vem skulle komma nu. gick ner och var fortfarande jätte fundersam sen när jag väl kommit ut så tänkte jag, men vafan tänk om de va till mig? ska precis ta upp telefonen så ringer den. det är tess som ringer och säger hej och jag frågar direkt vart är du och då svarade hon i ditt trapphus. så jävla skumt haha, men det var trevligt så hon kom ner och vi tog en cigg sen va jag tvungen att åka.
 
nu ska jag lägga undan datorn och faktiskt hoppas på sömn och ställa massa larm och hoppas på att jag tar mig upp imorgon i normal tid så jag inte sover bort hela dagen.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback