ett till inlägg utan bilder

2016-12-01 17:04:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 vilka jävla dagar, har mått som en möglig disksvamp och är äntligen på bättringsvägen.
har inte gjort så mycket dessa dagar, har pysslat lite hemma. gjort några muggar och lite annat som ska bli överraskning till familjerna. annars så har jag väl mest bara umgåtts med sofie som vågar sig hit även fast jag är jätte sjuk, eller ja har varit. blir inget jobb imorgon heller för det är ingen mening då jag inte mår helt hundra och dra på sig nått nytt där.
 
lite ångest över att min tid där snart är slut och måste försöka hitta mig ett jobb. bestämde mig hösten efter studenten att jag kommer aldrig få ett jobb för jag är för efterbliven. så jag vet inte riktigt hur jag ska göra nu.
 
igår slog jag in julklappar och sofies födelsedags present, åh herregud vad sofie kommer hata mig sen haha. berättar mer om det när hon fyller år. kollade även på sunes jul och fick sån julkänsla! så nu väntar jag på sofie och robin för jag och robin ska kolla på julkalendern och sofie och jag ska pyssla senare, hoppas jag iallafall. 
 
nu ska jag kolla på ph och pyssla på min jultröja för det är första december och då ska allt med jul vara klart!!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback