inga bilder och hes

2016-11-02 20:15:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
ännu en hektisk dag på jobbet fast ändå inte. lite barn men mycket som måste göras så har kännt mig allämnt stressad. när jag vaknade imorse så kändes halsen konstig och när jag satt mig i bilen och åkte till jobbet och pratade med robin så hade jag knappt någon röst! så hela dagen har jag kämpat mig med att försöka få till rösten till det normala igen, jag är aldrig hes utan anledning så tycker det är obehagligt haha.
 
har nyligen ätit popcorn till middag, livet som ensam hemma och tittat på våra kära hollywood fruar. ska snart tvätta bort sminket och titta på paradise sen äta sallad eller något och lägga mig tidigt så jag är utvilad till min öppning imorgon!
 
har inga bilder för jag är en sån som inte tar bilder.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback