100 mil tur och retur

2016-11-05 15:40:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
igår blev en jobbig kväll.
jag sattes i en sitts jag aldrig trodde jag skulle hamna i, jag tog ett beslut för någon annan och bestämde mig vad som behövdes göras. så vid halv tolv igår kväll tog jag och robin bilen ner till stockholm för att hämta en av mina käraste. det var jobbiga timmar ner, kände hur pulsen ökade, stressad och ville bara komma fram så fort jag bara kunde. vid halv fem på morgonen kom vi fram. går in på arlanda och hämtar min fina vän och kör hem henne.
 
jag skulle göra vad som helst för den här kvinnan.
jag skulle välja allt mörker i världen för att hon ska få ljus i vardagen.
jag skulle släppa allt jag har bara för att hon behöver mig.
för hon är inte bara min vän,
hon är en del av mig.
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback