im back

2016-11-27 23:40:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


jag är tillbaka
har börjat hitta tillbaka till mig själv och se ljusare dagar, sen sist har det faktiskt mestadels varit skit om jag ska var helt ärligt. men just nu när det faktiskt känns bra så vill jag inte gå in på det.
 
den här veckan har jag julpyntat en massa, vi har haft inbrott i garaget, jobbat osv.
i måndag så hämtade jag julsaker från mormor och morfar, tyckte det skulle va mysigt att ha mormors pynt i våran lägenhet så morfar sa ta det du vill ha så jag fick med mig lite saker. sen var jag och hälsade på pappa som opererade sig men blev där en väldigt liten stund då han blev rätt borta på smärtstillande.
 
i torsdags så sa pappa att jag skulle ta med mig sofie till dom så vi kunde fika lite, äta smörgåstårta och kakor som fanns kvar efter min storebror fyllde år i onsdags så vi gjorde det.
 
fredags hade jag öppning och efter den åkte jag och hämtade sofie och hennes kompis julia och vi drog ner på stan och skulle shoppa på blackfriday. kom dock hem med tre par trosor och en fika fattigare, hittade absolut ingenting. efter det så drog jag till mamma och pappa och mös på lite tills jag åkte till isa en stund. 
 
igår så var vi på kalas för robin och sofies systerson fyllde två så vi va där och mös en liten stund tills vi va tvugna att åka tillbaka då soffe skulle på middag. jag va tvungen att handla lite till hemmet och väntade på isa så vi kunde dra på maxi men då krockade de lite så jag åkte hem till henne istället.
 
 
 
idag så har jag, sofie och isa varit på stan en stund för att fika. sen kom jag hem med tre par trosor till, ny bh och en julkeps till robzki. sen åkte vi alla till mig och spelade lite spel och bakade lussebullar, sen åt jag och isa middag medan soffe drog hem till sig. 
 
hahaha alltså denna bild
 
snart kommer älskling hem och jag ska bara kramas hela natten. har blivit så jävla sjuk så det finns fan inte, så hemma från jobb imorgon och ska bara variera mellan att ligga i soffan och sängen och gå till kylskåpet. 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback