jag borde inte vara tyst när jag har något att säga

2016-11-06 09:33:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
känner mig så konstig idag, somnade runt halv ett igår kväll och vaknade vid åtta nu på morgonen. inatt var jag rädd, riktigt rädd. jag mådde så dåligt, ont i magen, ryggen, mådde illa och hade ont i hjärtat. det är skumt för jag har haft ont i bröstet och i hjärtat i flera dagar och igår blev jag bara rädd. nu när jag vaknade på morgonen så känns kroppen tom, yr, illamående och för att toppa detta så har jag urinvägsinfektion på det också.
 
ligger nu i soffan och tittar på paradise hotel och funderar på att gå och väcka robin snart, sen ska jag tvätta idag och sofie kommer och ville äta korv med bröd lunch. sen ska jag nog på rusta och kolla på en julgran, måste köpa in en då jag tänkt att börja pynta nästa vecka.
 
nu ska jag bara ligga här i soffan och försöka samla ihop mig

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback