when nothing feels right

2016-09-21 20:47:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
då var det onsdag även så kallade utbrännardagen. blir oftast helt förstörd på onsdagar men idag gick det väldigt bra. utflykten var inte lika krävande för mig som den brukar men jag känner att jag gör sånt dåligt jobb. det är sjukt jobbigt för jag älskar mitt jobb, jag har ett av de bästa jobben som finns. lyckan av att träffa alla små och se deras glädje och höra deras skratt, det förgyller mina dagar så mycket! men känns som jag sviker mina barn när det känns som jag gör ett sånt dåligt jobb.
 
men nu ska vi inte vara sån! efter jobbet så åkte jag ner på stan och gick på hälsokost och köpte mig mivitotal kvinna som ska ge mig alla vitaminer jag behöver! så nu hoppas jag på en piggare nikita framöver! sen fick pappa mig att åka till dom och äta middag, lyckades även få med mig en paket ägg hem haha så tack mamma för dom.
 
nu när jag kom hem tänkte jag faktiskt ha en ta hand om mig själv kväll men slutade med att jag kom hem och fick halv panik av all disk! så satte igång en podd och har aldrig lyssnat på en podd men det var verkligen sjukt härligt att stå och diska, lyssna på en podd och bara ta det lugnt faktiskt. tog och gjorde smoothie med och nu sitter jag och tittar idol och funderar på att börja göra mig iordning för att ta hand om mig själv!
 
imorgon väntas det öppning sen dans på dancehall!
så ska försöka hinna med att skriva något här mellan!  

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback