well hello again

2016-09-15 17:42:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
alltså jag är så dålig på att uppdatera denna blogg och då när jag väl uppdaterar så blir det en hel novell typ. men ska faktsikt bättra mig för jag tycker att det är riktigt kul att blogga, men ibland känner jag lite press typ för att blogga. men iallafall! 
 
sist så skrev jag den 29 augusti och robin drog iväg till lycksele på jobb, han fyllde år fredagen där på så då tog jag mitt pick och pack och åkte dit efter jag slutade jobba. var så sjukt trött men när jag kom till strömsund så vände det och jag blev pigg igen, rumpan domnade bort, höll på krocka med en ren (största jävla hornen jag sett i mitt liv) men allt var värt det. kom fram vid halv sju ungefär, skulle försöka hitta någonstans att parkera så han inte skulle se min bil.
 
stog och pratade med några norska pensionärer ett bra tag tills jag sen går mot robins stuga och han blev så överraskad! var så härligt att se hur glad han blev! åkte hem dagen där på och bara grät och grät, fick stanna efter vägen för att lugna ner mig haha. styrde bilen mot hammarstrand och åkte till marie för att umgås en stund, sen vidare till kläppe för att umgås med ison.
 
sen förra veckan va sådär, blev riktigt dålig på onsdagen, kroppen pallade typ inte med så jag åkte hem och bara sov. dagen efter var jag också hemma och vilade upp mig ordentligt för att verkligen bli frisk eller vad man ska säga, återställa kroppen typ. ringde även hälsocentralen om min handled, har haft inflammation sen i februari och den försvinner fan aldrig. så nu är en tid bokad tills på måndag och förhoppningsvis får jag gips så jag kanske kan hålla den still och den blir bra igen. 
 
på fredagen hade jag öppning åkte sen hem till mamma och pappa satt där en stund sen upp till isa och umgicks med henne och malin. sen kom sofie och vi åkte sen till alex på tjejkväll. var nykter och skulle köra hem isa sen för det var hennes första utgång sen hon blev gravid. sen på lördagen var jag barnvakt vilket var så otroligt mysigt då barnen hade väntat flera timmar och dagar på att jag skulle komma! underbart att känna den känslan att dom verkligen tycker om en! var barnvakt till halv tre på natten ungefär sen åkte jag hem och sov.
 
sen kom då robin hem, jag städade hela lägenheten och gjorde tårta tills robin kom. dock var han inte så himla exalterad som jag hade hoppats på då han var så trött. blev en tidig kväll för jag skulle upp och jobba.
 
igår for robin till kungshamn och kommer hem inatt igen, sen åker han iväg igen på söndag och blir borta en vecka, hatar verkligen hans jobb! men idag så blev min dag mycket bättre då jag åkte och hämtade sofie och alex på flyget. äntligen fick jag krama om soffegal igen! om någon timme ska jag på dancehall för lite lyriskhiphop, helvete vilken fet jävla dans jessica gjort. blir så exlaterad av bara tanken, peppad! 
 
men nu så måste jag ta och avrunda detta då det som vanligt blir en hel novell när jag inte skrivit på ett tag, men kommer bli tätare nu så ni slipper mina hemska noveller haha.
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback