trött måndag

2016-09-19 20:38:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
gud så trött jag är, den här dagen har varit påfrestande av något slag. 
det gick iallafall bra (fast ändå inte) på röntgen, ingen spricka eller fraktur på båtbenet men jag har som ändå inte fått någon hjälp. fick införksaffa mig ett bandage för att stabilisera handen för den inte ska röras så mycket och hade den hela dagen men gud så ivägen den blev. den åkte av det första som hände när jag kom hem. 
 
landade på jobbet vid halv tolv tiden och blev så glad då mina barn vart så glada att se mig, de hade så mycket att berätta samtidigt som alla ville kramas och visa massa saker. kändes nästan som jag hade varit borta i veckor! kände verkligen att jag behövde det då mina dagar är lite som mina senaste bilder, lite grå och tråkiga! var så skönt att för en gångs skull känna sig riktigt uppskattad! 
 
hade stängning idag och sen åkte jag på affären och handlade lite så jag skulle kunna göra någon middag, har dock inte gjort någon middag än men det kommer snart. min bror kom även förbi och var här väldigt länge för att vara han. så skönt att vi typ har ett helt annat förhållande till varandra nu när vi inte måste ses varje dag. men han åkte för ett tag sen så nu sitter jag och tittar på idol och läser i en bok jag köpte idag. en mat och levnadsbok som verkar väldigt bra, har läst 26 sidor redan och är jätte intresserad. dock går allt ut direkt så fort jag har läst det som vanligt men får hoppas på att det kanske sätter sig llite i huvudet.
 
nu ska jag försöka äta något och kanske måla och fila mina naglar, min extremt långa tumnagel gick ju av så måste fixa alla naglarna och nagellacket har typ spruckit så det ser mest bara nasty ut.
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback