sunday morning

2016-09-18 10:10:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
varit vaken ungefär en timme nu, vaknade av att jag vände och vred på mig hur mycket som helst. har vaknat den här veckan med magont varje morgon vilket är sjukt jobbigt, det är inte mensvärk heller utan mest en molande känsla dock går det över mot eftermiddagen men att vakna med magont är sjukt störigt. 
 
igår kväll när jag skulle ta av mig mina byxor så knäckte jag min tumnagel!! den nageln var sjukt lång iallafall en cm längre än normalt eller hur jag ska förklara, så nu har jag börjat korta ner alla andra naglar men känner mig smått handikappad för jag kan inte greppa saker på samma sätt eftersom jag är van att ha så långa naglar! dock är det mycket lättare att skriva på datorn med korta naglar.
 
idag ska jag åka iväg och hämta en jacka jag spontan köpte igår på en facebook sida, sen så vet jag inte när robin åker idag men hoppas vi hinner umgås innan han åker, 
 
men nu måste jag hoppa in i duschen då jag skulle hämta jackan vid tolv för jag vet hur seg jag kan vara.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback