stress

2016-09-17 18:52:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
jag är ett vrak, tränade aldrig för jag var så trött så jag somnade i soffan. är trött hela tiden och orkar inte med dagarna. robin satt och spela och jag blir så himla ledsen för allt jag vill är att umgås och vi har inte umgåts under dessa få dagar han varit hemma och han åker iväg igen imorgon. känns som vi glider ifrån varandra nu när han är borta och jobbar så mycket och långa perioder. 
 
annars så är jag ett vrak, orkar inte göra någonting, känner mig allmänt stressad speciellt på jobbet, känns som jag gör ett sjukt dåligt jobb, ständigt trött och seg, vill gömma mig för mänskligheten. men jag vet att det här är säkert endast för att jag är in that time of the month.
 
har haft världens tråkigaste lördag också, inte gjort ett piss. tänkte åka till isa men hon svarade inte på sms och ville inte ringa och störa i tapetseringen. åkte och träffade sofie på affären det är väl det enda jag gjort idag. 
nu kom precis robins mamma med familj så ska lägga undan datorn och vara social istället.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback