sovdags

2016-09-18 23:23:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
vid sju åkte robin och som vanligt så drog jag en lip när han åkte men denna gång panikgrinade jag inte iallafall så det var skönt haha. sen åkte jag till kläppe för att vara med mina tre av mina absoluta favoriter, isa, soffegal och julie. var bara så skönt att åka dit och komma på andra tankar istället för att sitta hemma själv och vara ledsen. isa är också en sån där fantastisk människa. henne kan jag åka till om jag har det jobbigt, behöver inte berätta vad som är fel utan det känns så bra att vara där, ingen press och så mysigt och fridfullt och har en bebis som jag känner så mycket kärlek för så jag ser bara ljusare på dagen när jag är där.
 
vi spelade lite yatzy ett tag sen åkte soffe hem efter ett tag, jag och isa fortsatte spela lite men sen började hon hålla på med andra saker så då spelade jag men julie istället haha. sen hjälpte jag isa att fixa till i hallen, hon satt upp lite hyllor och sånt så jag stog för att se till att det var rakt! det blev så sjukt mysigt i deras hall, riktig höst känsla och åh jag vil bo där själv så mysigt är det där nu, blev sån sjuk förändring när dom flyttade dit så det finns inte.
 
nu sitter jag och har robin i telefonen, tittar på hockey och precis ätit upp mitt kvällsfika så nu ska jag bara ta bort sminket sen ska jag nog lägga mig. ska som jag skrev tidigare till hälsocentralen imorgon, håller tummarna för att jag blir gipsad samtidigt som jag hoppas att det finns någon annan lösning.
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback