sometimes you just need someone

2016-09-17 23:38:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
kvällen blev ändå ok även fast detta varit den mest tråkiga lördag i mitt liv nästan. carina, martin och alexia var här ett bra tag och alexia var så mysig. hon ville bara kramas och gosas för hon hade saknat mig så mycket. 
sen kände jag att jag var tvungen att åka till isa innan det skulle bli för sent så lämnade alla hemma hos oss och for. där va även sofie så vi spelade lite yatzy och umgicks, isa och macke hade även tapetserat om i hallen och det vart så sjukt fint! skulle aldrig kunna tapetsera själv haha.
 
nu är jag hemma igen och tittar lite på youtube och ska väl lägga mig och sova, försöka göra något av dagen imorgon. umgås med någon kanske, annars lär jag bli sittandes i lägenheten själv då robin åker iväg som jag tidigare skrivit. hoppas jag kanske kan få nått middagssällskap annars lär jag inte äta någon middag haha. 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback