och en trött tisdag

2016-09-20 23:02:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
alltså jag börjar verkligen undra vad det är för fel på mig! jag är ständigt trött och då menar jag STÄNDIGT. igår var jag så trött när jag klev upp att jag till slut fick sätta mig ner för jag höll på ramla ihop för att jag kroppen inte orkade stå eller va vaken. tror helt ärligt att jag har någon brist på någonting för såhär trött ska man inte vara
 
idag så var jag, som vanligt, jätte trött imorse. vi hade frukost tidigare för vi skulle iväg ner på jamtli. det gick bra hela vägen ner men när vi väl kom tillbaka sen till dagiset så var jag så trött. hela eftermiddagen kände jag att jag var så seg. när jag slutade åkte jag på maxi (standard) träffade isa där och gick runt med henne. kom sen hem, satt mig i soffan och kollade på youtube och sen slockande jag.
 
vaknade av att sofie ryckte i dörren, vi hade pratat i telefon innan och hon sa att hon skulle komma. trött som jag var så kom jag inte ihåg det sen trodde jag bara att jag hade drömt det. vi satt och kollade på lite vloggar på youtube sen gjorde jag smoothie till oss och waow är allt jag kan säga! det var det godaste jag druckit på länge! 
 
sen for min lilla böna och nu ligger jag i sängen med robin i telefon och lite himym på tv'n och ska lägga mig och sova. imorgon väntas jobb mellan halv åtta till halv fem och utflykt på det så vet att jag kommer vara sopslut när jag kommer hem så gruvar mig redan.
 
men pok och godnatt så hörs vi imorgon ♥
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback