lördag

2016-09-17 10:51:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
alltså vilken helvetesdag igår! när jag kom hem från jobbet var jag alldeles dödstrött så skulle ta en liten powernap, vaknade efter ungefär 20 minuter och hade världens magknip!! sen sov jag hela dagen för magen gjorde ont och kroppen orkde typ inte! sjukt tråkigt då jag verkligen hade sett fram emot att åka till isa och umgås.
 
kom hem runt två tiden inatt och vi gick och la oss direkt för vi båda var supertrötta, men då tycker mina föräldrar att det är okej att ringa mitt i natten för att dom vill ha skjuts. två gånger dessutom när jag redan sagt nej till första så ringer andra efter en stund. 
 
idag har jag fan inga planer, robin ska hålla på med en massa grejer idag och ingen är surare än jag över det. jag vill ju bara umgås med honom men det finns som ingen tid, isa skulle tapetsera så funderar på att åka upp dit men jag vill inte bli ivägen. 
ska snart försöka äta nägon frukost sen träna lite, 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback