livet vad händer

2016-09-15 22:15:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
fick en bodymist av soffe
 
är så trött just nu! varit vaken sen klockan fem(!!) utan powernap (!!) och är riktigt seg nu alltså. innan jag for ner på dancehall satt jag och kollade på therese lindgren på youtube, alltså vilken kvinna säger jag bara. 
sen ner på dancehall och jag trodde jag kom ihåg allt så har man missat ett steg och då funkar ingenting för mig. så bara att vänja om huvudet till att förstå vad jag egentligen ska göra. 
 
efter dansen så blev jag extremt sugen på smoothie och jag är så himla dålig på att göra sånt. men köpte mig en yoghurt och lite bär och gud vad dåligt det blev haha. vet inte om det var för att alla bär var frusna så de blev lite glass liknande så ställde den i kylskåpet och hoppas på att den kanske är godare imorgon. tog och åt en sallad istället och just nu ligger i sängen och dricker te, tittar på himym och har robin i telefonen som har typ 40 mil kvar hem.
 nu ska jag avnjuta mitt te och lägga mig och sova så jag är pigg inför öppningen imorgon.
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback