kommer bara bli bättre

2016-09-19 10:15:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
 
 
nu har jag varit på språng i typ en timma, på hälsocentralen var hon osäker på om jag kanske  har en fraktur i handleden. för två år sen så trodde dom att jag hade en spricka i båtbenet och fick gips så hon började fundera på om det var den som krånglade, hon frågade även om jag var reumatiker för jag hade tydligen några syptomer om man kan säga så i handleden. får verkligen hoppas på att det inte är de iallafall! 
 
så hon skickade mig på en akuttid på röntgen så nu sitter jag här, finns inget mer deprimerande än att vara på sjukhuset dock är jag rätt van att vara här men får ändå någon ångestkänsla varje gång jag går hit. så nu får jag se hur lång tid detta tar sen så åker jag antingen på gips (troligen inte) eller så blir det raka spåret upp till jobbet

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback