kall morgon

2016-09-16 07:11:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
just nu sitter jag på jobbet och har förberett allt som ska göras och inväntar nu första barnet. robin kom hem nångång inatt, vaknade till då och kramade om honom men mest känns det som att jag har drömt allt. orkade verkligen inte duscha igår heller så imorse duschade jag och själv tycker jag att man nästan misshandlar sig själv när man duschar så tidigt på morgonen, det är kallt och jag vill inte kliva ut ur värmen. Men lyckades vakna till i duschen iallafall. 
 
Hade öppning idag också så vid två idag tar jag helg! åker sen hem till mamma och pappa och byter bil till lucas bil för jag ska åka och hämta han och isabelle i sundsvall inatt. innan det tänkte jag försöka hinna med att åka upp till isa och träffa henne och julie då det är en vecka sen jag träffa dom sist! 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback