it's so strange that autumn is so beautiful, yet everything is dying

2016-09-22 20:56:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


en höst bild jag tog när jag gick i skolan
 
ack så väl jag känner mig själv, somnade såklart och vaknade av larmet vid fem. tröttare än döden, fortsatte att titta på youtube sen pratade jag med robin tills det var dags att åka på dancehall.
alltså denna dans är så fantastisk! den är så bra, men jag har insett att alla går supersvettiga och anfådda där ifrån men inte jag. jag tar typ inte i?? har tänkt på det här ett par gånger och har inte fattat varför men det slog mig i dag, jag tar inte i! måste börja tänka på det härdan efter haha. 
 
nu dricker jag en smoothie och tittar på idol, sen ska jag hoppa in i duschen och sen tänkte jag faktiskt lägga mig och sova. imorgon slutar jag rätt hyfsat tidigt vid halv fyra, ska höra av mig till ison och kolla om hon är hemma då så vi kan umgås för en gångs skull. på lördag ska jag och soffe på en kort roadtrip! är riktigt taggad även fast vi inte ska åka långt. 
 
sen slog det mig också att det är snart oktober (!!) alltså detta äret går mot sitt slut och det har gått så fort, för fort. nu kommer alla färger fram men vet också att snart, snart kommer den där jävla snön. snön som aldrig försvinner, ne gruvar mig redan inför vintern.
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback