en sån där lista

2016-09-17 23:53:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


1. Vad är ditt förhållande till tid? 
hade vi haft ett förhållande på facebook hade det nog stått komplicerat, är sjukt dålig på att hålla tider och får alltid stressa för jag drar ut på tiden så mycket

 

2.Vilken tid på dygnet gillar du bäst?
kvällen/natten helt klart, kan släppa allt på ett helt annat sätt än vad jag kan göra dagtid 

 

3. Vilken är den bästa veckodagen?
måste vara fredag, då vet man att man har några dagar att bara vara

 

4. När går tiden som snabbast?
ja bra fråga, när jag har roligt eller när jag har tagit en powernap som brukar kunna vara nån timma

 

5. När går tiden som långsammast?
eftermiddagarna när man stänger på jobbet eller när man sitter på en fest nykter och väntar 

 

6. Hur länge tar det för dig att sminka dig?
beror helt på hur lång tid jag vill ta på mig, men om jag vill vara snabb så är jag klar på fem minuter

 

7. Vilket årtionde skulle du vilja leva i?
jag gillar det vi lever i nu men alltså jag avgudar typ 60 talet pga musiken, men nog runt 80 talet om jag inte kunde leva i detta årtionde. det hade varit fett

 

8. Äter du snabbt eller långsamt?
beror på, fast oftast så är jag stressad så då hetsäter jag typ

 

9. Vad gillar du mest att lägga ner tid på?
mina nära

 

10. Vad gillar du minst att lägga ner tid på?
mig själv, riktigt dålig vana dock

 

11. När vaknar och lägger du dig på vardagar?
kliver upp runt halv sju om jag inte öppnar och lägger mig runt elva tolv

 

12. Vad skulle du gärna ha mer tid till?
mina vänner, robin och mig själv

 

13. Vad gjorde du för tre timmar sen?
satt i min soffa och pratade med carina, martin, robin och alexia

 

14. Vad händer de kommande tre timmarna?
då sover jag helt klart

 

15. Var ser du dig själv om 10 år?
förhoppningsvis bor jag i hus och lever lyckligt med fast inkomst och har mina absolut närmaste kvar


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback