äntligen helg

2016-09-23 23:31:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
jobbade idag till halv fyra, hade lite disco på eftermiddagen och det var väldigt uppskattat. direkt efter jobbet for jag hem till mina föräldrar för att umgås en stund, jag och mamma spelade lite yatzy och sen åkte dom och köpte pizza som vi åt tillsammans. jag var inte alls hungrig och åt typ en fjärdedel av den, sen älskar jag kanter. jag lever för pizzadeg, tog en kant, doppade i bean och känner ett hårstrå. tänkte att det var mitt egna drar ut det och kanten följer med. så jävla vidrigt, jag hade alltså någon främmande människas hår i min mun. där försvann aptiten i en vecka. 
 
åkte sen upp till isa, sen kom saga och linnea och vi spelade lite yazty där också där jag lyckades få hela 336(!!) poäng. julie somnade även i min famn, känner så mycket kärlek till henne så det är helt sjukt! 
 
åkte runt halv tio på affären sen har jag bara degat hemma och tittar på idol, är så trött så ska strax gå och lägga mig. imorgon tar jag med mig sofie och åker till åre och myser, går på marknad och utforskar åre lite. 
men nu idol och sen sängen och himym.
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback