you make my world light up

2016-10-27 07:03:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorgon!
sitter nu på jobbet och väntar på att någon ska komma hit, det är så jävla ruskigt ute nu så kroppen vaknar aldrig. Idag så slutar jag tidigt sen ska jag och en jag jobbar med åka och handla lite halloween dekorationer så vi kan göra det riktigt mysigt under lov veckan och sen har jag ett möte vid fyra sen ska jag på dansen och förhoppningsvis lära mig den nya korren! 
 
Robin for iväg på jobb över dagen i umeå idag så han kommer inte hem förrän ikväll någon gång så jag ska passa på att kolla om jag hinner göra det fint i lägenheten innan han kommer hem. Sen så hoppas jag på besök av soffis som jag bara träffat en dag den här veckan. 
 
Nu ska jag skära upp lite frukt så hoppas jag att någon kommer snart! 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback