time flies

2016-10-16 22:51:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
 
 
veckan har bara sprungit iväg och det är söndag (jobbigaste dagen någonsin) igen. i måndags måste jag bara berätta att jag tog bort mina stygn från visdomstanden vilket var smärtsamt, det var väl allt jag ville säga om det? men den här veckan så har jag varit hos isa och spelat spel, var även där i fredags och tittade på pll och åt morötter och dipp och hade det jätte mysigt. sen har jag mest bara jobbat och umgåtts med robin och även fått in tid med soffe. 
 
robin hade planerat in någonting som vi skulle göra, så min älskade överraskade mig med en natt på frösöpark med spa. var så himla trevligt dock tyckte jag och robin att spat bara var tråkigt och vi blev rastlösa. helst av allt ville vi bada bubbelpool som inte fanns haha.  sen drack vi lite gott och bara myste vid elden. vi gick även ner på gymmet och provade allt och sen tyckte vi att vi förtjänade något att dricka så vi gick upp och köpte nått gott igen. 
 
idag har jag och robin bara umgåtts, vid fem tiden så satt vi mest bara i soffan och tittade på tv, runt kvart i sex började gråta för då började jag inse att han snart skulle åka. höll fast honom tills han nästan blev irriterad för hans skjuts väntade. jag blir som ett barn när han åker, börjar tokgrina och bryter ihop totalt sen när han gått så går det över på en gång. 
 
sen har jag bara tvättat, tittat youtube, tv och pratat med sofie. älskar att jag bara kan höra av mig till henne och bara prata! best bitch ever. 
 
imorgon nalkas stängning sen hem och låsa in mig för paniken över att clowner invarderar stan,
men nu är det dags för lite tv innan sova och ringa robin.
 
 
gjorde det jätte mysigt i köket och fick en riktig hemma-känsla
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback