that girl

2016-10-03 20:51:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
 
 jag har inte haft någon lust att skriva något här, har inte haft lust med nånting faktiskt. men nu är jag tillbaka och imorgon väntas det jobb efter en vecka hemma. tog bort en visdomstand i fredags så jag har varit gudfadern look a like nu i helgen. igår satt jag hos sofie till typ ett på natten och bara pratade och umgicks, helt sjukt vad jag älskar den kvinnan. läste även hennes blogg igår natt och drog en lip faktiskt då hon skrivit en sån fin text, om mig. jag blev så rörd samtidigt så lycklig, that's my soulmate. 
 
robin åkte iväg igår också och jag har ännu en ensam vecka framför mig, har även fruktansvärd tandvärk och ingen att gnälla till så vet int riktigt hur jag ska klara av denna vecka. just nu vill jag bara krypa ner i min säng och sova då jag sov kanske fyra timmar inatt och är helt förstörd, har kämpat hela dagen på att hålla mig vaken. 
 
först och främst måste jag på affären och handla, har inga cigg sen vet jag inte vad jag ska försöka äta nu när jag inte kan tugga. 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback