saturday

2016-10-22 13:37:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
har precis vaknat, inatt somnade jag i soffan för jag orkade inte gå till sängen. så nu ligger jag här, spelar lite bubble trouble och tittar på 112 på liv och död. rätt kul att titta på nu när det är några avsnitt från östersund.
kommer ihåg när jag fyllde 17 så vart en kompis till mig jätte full och däckade på traktören taket tror jag, såklart va inte jag där just då men kommer jag ihåg att dom berättade att 112 på liv och död va där och filmade då. haha de va jätte svårt för henne att få dom att förstå att hon inte ville va med i efterhand då de ringde för att få något svar. 
 
idag tror jag att jag bara ska vara hemma faktiskt, har som ändå sovit bort hela dagen känns det som. ska väl kolla om jag har någon mat annars får jag väl försöka ta mig på affären.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback