onsdag

2016-10-05 16:33:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
kom precis in genom dörren. är tröttare än döden men måste kämpa mig för att vara vaken för får verkligen inte somna för då tar jag mig inte upp imorgon. tandvärken är fortfarande på topp och jag börjar bli extremt less på att ha så jävla ont som jag faktiskt har men har kunnat börja äta bättre nu så det är iallafall skönt. 
 
imorgon har jag öppningen så måste lägga mig extremt tidigt för annars kommer jag aldrig orka kliva upp imorgon, sen så måste jag skrapa rutorna också så det tar tid och energi de med. men har som sagt öppning imorgon och även på fredag så det är skönt med två korta dagar. 
 
nu ska jag försöka hålla mig vaken med youtube och sims. 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback