några saker ni kanske inte visste om mig

2016-10-19 23:48:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
- jag är extremt rädd för mörker och att vara ensam, jämt när jag är ensam hemma så har jag de flesta lampor på, dörren låst och måste även ha vissa lampor tända på natten.
 
- jag har sjukt svårt för vissa tyger, jag kan inte ta i dom utan att känna att jag antingen vill kräkas eller så ryser jag till. oftast är det mocka och sammet. 
 
- jag ÄLSKAR växter, tycker att det är så otroligt vackert med växter i hemmet. när jag bodde hemma kände jag inte alls samma sak men nu när jag flyttat så uppskattar jag det så mycket mer. dock är jag jävligt dålig på att ta hand om dom.
 
- jag är en väldigt rastlös person. jag tycker inte om att sitta hemma en hel kväll och bara va typ. jag vill att det ska hända saker hela tiden och måste hålla mig sysselsatt med något annars blir jag tokig.
 
- jag lyssnar inte på texter i låtar, jag försöker men det går inte in. jag brukar oftast behöva sitta med hörlurar och blunda och verkligen försöka höra vad dom sjunger och spola tillbaka jätte ofta. så när jag hittar musik så lyssnar jag på melodierna och beatet.
 
- jag har såna hemska magproblem, så fort jag äter något så sväller jag och magen gör ont. så har jag haft i flera flera år men har aldrig fått någon riktig hjälp. 
 
- jag är en väldigt blyg person och nu ni som träffat mig eller umgås med mig tänker YOU SAY WHAT. men det är faktiskt sant, blir jätte obekväm i nytt sällskap och vill helst bara gömma mig men jag är som jag är så när jag tycker att något är så obekvämt så blir jag sprallig och konstig (på ett bra sätt skulle jag vilja säga)
 
- jag älskar att köra och åka bil, att bara åka runt och lyssna på musik, prata och umgås. eller att bara åka själv, sjunga högt och ha lite tid för sig själv. 
 
- jag älskar halloumi. ja det gör väl många men jag kommer ihåg när vi åkte på danstävlingar osv då jag köpte med mig halloumi och åt den direkt ur paketet och folk bara tyckte att jag var konstig, då är min fråga har ni provat det själva? INTE, nehe men då har ni missat nått för det är svingott

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback