morning

2016-10-20 11:28:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
ännu en dag liggandes i min soffa och snorar och har nys tagit penicillin så nu väntar jag mest på att timmen ska gå så jag får äta frukost. idag ska jag bara ligga hemma, men först har jag ett möte och sen måste jag ner på dansen och titta vad för nytt som händer så jag inte missar för mycket. sen sen ska jag bar ligga hemma och ta hand om mig själv.
 
soffis kommer förbi och äter middag här sen så det ska bli mysigt. helst skulle jag vilja röja här hemma, dammsuga och skura men orkar verkligen inte det. sen måste jag måla naglarna för har fortfarande min tummar omålade sen jag glömde göra det sist. kan inte den här veckan gå fortare så robin kan komma hem nångång.
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback