livet är en tickande bomb på repeat

2016-10-22 02:54:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
det är okej att känna.
det är okej att gråta.
det är okej att be om hjälp.
det är okej att prata.
det är okej att du vill vara ensam.
det är okej att må dåligt.
 
nu är jag där.
där alla känslor kommer.
jag kan inte hantera dom.
jag gråter.
jag mår dåligt.
jag känner.
 
jag är bara en av alla andra,
jag vet att jag inte är ensam men just nu så känner jag mig ensam.
som om jag vore den enda i denna värld som känner såhär,
jag vet att det kommer bli bättre.
jag vet att det kommer gå bra.
men just nu så känner jag.
jag känner så mycket.
 
vad är det som händer.
vad händer med mig.
jag håller på tappa mig själv.
jag håller på förlora mig själv.
 
vill bara känna mig hel igen.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback