långa nätter

2016-10-23 02:47:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
idag blev det ingen frulle, tog mitt penicellin och mådde så fruktansvärt dåligt av det så det fanns inte. gjort det varje gång jag tagit det så jag bestämde mig idag att sluta ta det! vill fan inte trycka i mig någonting som får mig att må dåligt! så jag har mest bara legat i soffan idag. sofia ringde mig och behövde en chaufför och en guide för dom hade nån tipsrunda med jobbet så jag hjälpte dom en liten snabbis.
 
sen så orkade jag inte laga någon middag idag heller så frågade om mamma och pappa kunde bjuda på mat, självklart så får man käk så jag åkte dit och åt lite och umgicks en stund. sen har jag bara suttit i soffan resten av kvällen.
 
just nu har jag robin i telefonen, han sover men jag vill inte lägga på. fun fact, när robin är borta och jobbar så ringer han alltid mig på kvällen och somnar i telefonen. det får mig att bli lugn och avslappnad på något sätt så jag somnar mycket bättre. ibland vaknar jag av att han är på väg till jobbet eller så brukar jag väcka han dom dagar jag öppnar. 
 
och imorgon kommer han äntligen hem!! jag har längtat så efter honom så det finns inte!
känns inte som hemma förrän han är hemma! 
 
och snön började falla idag igen, IM NOT READY

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback