john blund knackar på

2016-10-09 02:06:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
gud så trött jag är just nu!
ligger i soffan nu och kollar youtube som vanligt. åkte till mamma och pappa och fick lite käk, det är så fruktansvärt tråkigt att laga mat till sig själv så det var härligt att bli matad. stannade inte där så länge då dom skulle ut ikväll så jag begav mig på maxi. köpte två ljusstakar och två ljus som blev jätte fint att ha inne i köket. sen har jag mest bara kollat youtube och slagit in julklappar, slog till och med om två julklappar.
 
nu måste jag gå och lägga mig för klockan är så pass mycket och har tvättid imorgon klockan 12 och sen kommer robin hem imorgon också, äntligen!! så ska städa rent här innan han kommer hem så han faktiskt slipper komma hem till ett kaos, fast sen vet jag också att det är han som skapar kaoset när han kommer hem med sina väskor och påsar som han bara lämnar i hallen en vecka innan han drar igen.
 
hoppas ni redan sover gott eller är trötta i kroppen efter dansandet på krogen, ha en fin natt, pok.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback