it won't be easy but it'll be worth it

2016-10-04 22:41:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


vem är det här, är det nikita? är det gudfadern? 
det är så oklart
 
ny dag, tisdag den 4 oktober för att vara exakt. sitter nu här i min soffa och har nyss kommit hem från mina föräldrar. har jobbat idag vilket var skönt att komma tillbaka då jag märker att barnen saknat mig, fick frågor som vad gör du här? och är du här idag? det var inte du igår. kärlek, så mycket kärlek. haha nej men dom hade varit lite fundersamma på vart jag hade hållit hus. jag var jätte trött idag då jag inte kunnat sovit inatt av både tandvärk och nervositet. vaknade inatt och tog värktabletter och en glass, höll på somna medan jag åt glassen men alltså hade så ont så var tvungen haha. 
 
efter jobbet åkte jag på ett möte som jag faktiskt tänkt att dela med mig utav här, inte idag men någon dag fram över. åkte sen förbi sofie och fick en välbehövd kram och sen hem. skulle egentligen till isa men hon sa att jag inte skulle komma om det blev efter nio för hon skulle sova tidigt så då kände jag när klockan var tjugo i nio att det inte var någon mening då jag antog att hon skulle lägga sig typ direkt när jag kom dit så åkte till mamma och pappa istället. la mig i sängen mellan dom, pratade lite, hämtade ett par varmare skor och en fönsterskrapa till bilen. hade sån sjuk struggle med det imorse då jag fick använda vantarna och skrapa rutorna med. 
 
imorgon är det onsdag=utflyktsdag=kyla=trött=förstörd nikita. så är inte alls så taggad på morgondagen. sen har jag faktiskt inga planer alls för morgondagen. funderar starkt på att bara vara hemma, andas och tänka lite på mig själv. fast har ändå en liten önskan på att träffa sofie imorgon, men det har jag varje dag. 
 
nu måste jag tvätta bort sminket och sen lägga mig för att orka kliva upp imorgon när jag vet att jag kommer vakna av att ha ont i käften inatt igen. 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback