friyay (?)

2016-10-07 22:05:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
en väldigt ledsen banan på jobbet idag och ja jag är medveten om att jag inte har något nagellack på tummen. insåg imorse när jag kom på jobbet att jag hade glömt måla båda tummarna men jag kan inte hålla koll på allt. idag var det en väldit lugn dag på jobbet, lite barn men ändå blev det mycket på andra sätt. slutade vid kvart i två och åkte hem på en gång, la mig och kollade på youtube och sen somnade jag såklart. vaknade igen vid sex tiden kanske? helt förstörd och sen har jag bara suttit vid youtube och idol. 
 
inatt vaknade jag och klev upp, trött som bara den. stängde av mitt larm som jag trodde att jag hade, gick på toa och sen klädde jag på mig. kände att jag kanske skulle ha jeans så drog på mig det och en vanlig tröja som skulle sitta bra under en tjocktröja. tog fram mitt smink sen gick jag ut och tog min morgon cigg och kollar telefonen för att stänga av resterande larm som går var femte minut. men då ser jag, 02:46 står klockan på ungefär och jag blev så less! det är helt otroligt jag hatar när jag gör sådär, var dock väldigt längesen jag gjorde så.
 
jag har tänkt på en sak. när jag väl vill berätta något här så blir det alltid så lång text. jag har insett att jag verkligen tycker om att skriva små detlajer, känns som om jag lämnar ute någon detalj så blir det inte detsamma med historien. vet inte riktigt vad jag skriver nu fakiskt. 
 
just nu så ska jag fortsätta kolla tuben och sen vänta på röstningen på idol, har så himla ont i magen och munnen. ska ringa tandläkaren imorgon om det för det känns som jag har dålig andedräkt så är orolig att det ska bli någon inflammation. nu ska jag ta bort sminket och kanske göra någon ansiktsmask osv.
 
köpte även lite grejer igår som kommer upp i ett inlägg imorgon, men tills dess ha en mysig fredagskväll.
pok

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback