feelin' so sick

2016-10-18 19:36:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
 
alltså vilken helvetesdag. igår åt jag middag hos mamma och pappa, sen på kvällen när jag skulle hem så gick inte bilen att starta. batterihelvetet är paj men efter mycket om och men så startar den. åker hem, kör in bilen i garaget, går upp för att hämta batteriladdare, går ner igen, inser att jag glömt bilnyckeln, går upp igen och ja.
 
imorse tog jag mig iväg helt otroligt för bilen var svår starat då batteriet bara hade laddats en halvtimme. försov mig, har knappt kunna sovit inatt för jag har mått så dåligt. det kliar i halsen och har svällt upp, så imorse gick de bara inte. när jag väl kommer på jobbet så känner jag att det går inte. så när de i personalen som ska komma kommer så går jag hem. men såklart så startar inte bilfan förrän efter 20 minuter, då åker jag på maxi och byter bil med pappsen så han åkte och fixade nytt batteri.
 
sen har jag bara legat i soffan, har sovit hur mycket som helst och känner ändå att jag håller på somna när som helst. helt sjukt vad min kropp tar stryk under förkylningar.
 
tänkte mest bara ge en update att jag fortfarande lever och att vi hörs sen!
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback