feelin' good

2016-10-09 15:10:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


måste bara slänga in en bild på finaste julie, saknar henne och isa så mycket har inte träffat dom på jätte länge!
 
känner mig jätte duktig idag, har varit så produktiv (använder jag ens det ordet rätt?) och har nu nyss lagt in min fjärde tvätt i maskinen och har rensat och fixat i lådorna i sovrummet. håller nu på att fixa i min garderob och tar bort kläder och är hård mot mig själv och tänker att du använder aldrig det där och kommer nog inte göra det heller. sofie har varit här och hållit mig sällskap och hon åkte precis. 
 
ska fortsätta med organiseringen och sen ta mig in till badrummet och fixa där inne. sen ska jag städa hela lägenheten, dammtorka, dammsuga och skrua så det blir fint när min fina kommer hem.
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback