***

2016-10-22 01:05:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


åkte inte till sjukgymnasten idag, följde istället med sofie på apoteket sen åkte vi hem till mig. köpte faktiskt therese lindgrens handkrämer idag! de luktade inte så mycket men var jätte bra, gick in i huden väldigt fort och jag känner mig återfuktad av dom. det negativa är väl att jag tyckte att den som doftar aprikos luktar lite som såpbubblor.
 
 
jag och sofie åt middag sen tittade vi lite på youtube sen åkte vi och hämtade saga för att åka till isa. vi satt och umgick, spelade spel och pratade. kom precis hem därifrån och har precis anlänt i soffan. egentligen vill jag bara vara ute och köra bil hela natten men vet som inte vart jag ska.
 
imorgon tänker jag vara med sofie, vare sig hon orkar eller ej för just nu även fast jag precis släppt av henne så känner jag att jag behöver vara med henne. 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback