¨

2016-10-23 19:11:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
gissa vart jag sitter? i soffan. har dock inte suttit här hela dagen. men somnade i soffan inatt igen och jag va så trött men kunde inte sova för jag va så rastlös. hemsk känsla faktiskt. sen vaknade jag rätt sent idag också vid typ tolv tiden någon gån och sen satt jag i soffan tills halv fyra. då åkte jag till tess för att följa med henne och nellson på bamse gympa, de va så mysigt. kommer ihåg när jag gick i gymnastik när jag var liten, tyckte det var så kul men jag skulle aldrig kunnat gjort någon karriär i det, nej, bara nej.
 
sen så är robin på väg!! jag är dock jätte rastlös och vill bara att han ska komma hem så jag får kramas och vi kan åka på affären eller något så jag slipper vara uttråkad och rastlös haha. 
 
imorgon blir det jobb igen! stänger och sen ska jag bara hem och umgås med robin. passa på helt enkelt.
nu eftersom jag är så fruktansvärt rastlös funderar jag på att träna på mina danser så jag kanske inte kommer helt oförberedd på trosdag.
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback