bra dag

2016-10-08 17:08:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
sov jätte dåligt inatt, drömde en mardröm som jag haft förut. det sjukaste va att jag visste att det var en dröm och sa till mig själv i drömmen att det är bara en dröm men jag vet att jag måste göra allt för att den ska ta slut.  bara så skumt!
 
vaknade vid halv elva sen kom sofie hit och vi gjorde pannkaksfrulle, satt och mös på här hos mig sen åkte vi på lillänge. va och köpte en julklapp till robins systerson och sen fick lite fler saker följa med mig hem (förlåt robin). köpte med mig en filt, en kruka, sex rullar julpapper, en tvål och tre rullar inslagningspapper. sen for vi runt och landade till slut här hos mig igen. ska åka till mamma och pappa och få middag för jag har ingen lust att äta själv idag, glömde ringa tandläkaren idag också, tur att jag ska dit på måndag.
 
bilden där uppe mina kära, där är det jag köpte på stan i torsdags. jätte dålig bild då de svarta sakerna smälte in i bakgrunden men köpte iallafall ett puder, ett contour och highlighter kit från sleek, en liten borste från real techniques, hittade allt det på hm. sen köpte jag ett nytt schampoo som ska vara bra för min hårbotten så hoppas på förbättring för det andra jag köpte funkade inte bra alls. 
 
nu till sist vill jag bjuda på en vacker bild på mig.
nikita har christmas feelin'
 
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback