86

2016-10-20 22:56:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
då var det kväll igen, sofie åkte för nån timma sen och nu ligger jag i soffan och facetimear med robin. 
efter mitt möte idag var jag inge sugen på att göra någonting, så åkte och köpte nutella åt sofie som en liten gift och sen åkte jag hem och då satt hon där utanför min dörr. vi lagade mat och pratade, sen satt vi mest bara i soffan och umgåtts. 
 
åkte aldrig på dansen för kände att orken att ens åka dit fanns inte och jag kände att det är ingen mening att ens sitta där och vara sjuk. ångrade det lite när jag fick en film på allt som gjordes och jag missade förr förra veckan första den delen också. men nötte det lite så nu sitter det lite men andra delen är jag inte alls med på.
 
imorgon är jag fortfarande hemma från jobbet för att verkligen hinna bli frisk och inte åka på jobbet och bli sjuk direkt igen. så ska passa på att försöka få tag på min sjukgymnast och sen så hoppas jag på en kväll hos isa med sofie och henne. 
 
den här veckan har gått fort och snart så kommer robin hem och snart är det en ny jobbvecka som jag faktiskt ser fram emot. saknar faktiskt jobbet när jag inte är där! nya tag som jag brukar säga. (fast det säger jag aldrig)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback