11 lördagar kvar till jul

2016-10-19 21:29:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


well hello!
fortfarande sjuk och idag har också varit ett helvete, funderar starkt på om jag är född med en nitlott i arsle. började dagen med att vakna och kände mig bortdomnad i ansiktet, kollar mig i spegeln och där har vi mig, gudfadern 2.0. 
 
har då igår och under natten svullit upp igen men har inge ont. så ringer marie (som jag alltid vill ringa när det gäller nått med hälsan) och hon sa att jag skulle ringa tandläkaren så jag gjorde det och fick en tid inom en timme. åker dit, han vet inte vad som är fel, ger mig antibiotika ifall det blivit någon inflammation fast han inte trodde det.
åkte och hämtade ut det och sen ville pappa att jag skulle åka till dom. 
 
så idag har jag varit jätte sjuk i min förkylning, yr, svullit upp och fick min mens på apoteket. orkar verkligen inte med detta just nu. försökt ätit hos mamma och pappa men blev bara yr och fick sitta och ta det lugnt ett tag, plockade kottar med mamma och fick med mig nån ljuslykta hem. 
 
sen åkte jag till sofie och åt middag och sen affären för att ha frulle och hittade äntligen den där tidningen jag ville ha! Hus&Hem julspecial jag ÄLSKAR julen och allt pynt som man får sätta upp! så jag är jätte exalterad över att få pynta mitt egna hem den här julen, kommer dock sakna allt julpynt hemma hos mamma och pappa.
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback