vackra väder

2016-07-20 22:35:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
 
 
alltså äntligen sommar!! klev upp vid tio idag, gjorde mig iordning som vanligt och åkte och hämtade upp sofia. åkte nog runt halva frösön innan jag hittade dit, packade ner hennes solstol och åkte på affären. handlade varsin sallad sen något att dricka sen drog vi till önsjön! vi kom dit kanske vid tolv, halv ett tiden och sen var vi där ända tills jag blev less vid halv fem tiden. 
 
vi solade, åt, badade!!! första doppet i en sjö på två år typ, åt glass. sen kom jonas, eddie och en kompis till han med öl så sofia och eddie satt och hinkade öl, fick med mig sofia ner i vattnet och såg även två blodiglar! under alla mina år har jag aldrig någonsin sett några iglar där! jag och sofia badade ett tag, de va rätt kallt men när man hade varit i någon minut så var det bara jätte härligt! 
 
Sen åkte jag hem till mina föräldrar och sa hej då dom har besök från vännersborg, var där ett tag sen åkte jag hem och väntade på robin. tvingade med han och bada så vi åkte också till önsjön. dock när vi kom fram till bryggan ångrade han sig så vi for hem (ja jag vart jätte sur). 
nu ska jag tvätta bort sminket och typ lägga mig då jag har planer att åka till forsaleden imorgon med sofia! 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback