tidig morgon

2016-07-15 07:05:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


saga, sofie & jag på studenten
 
 
god morgon! sitter nu på jobbet och inväntar barnen och idag är min sista jobbdag innan semester!!!! ska bli så otroligt skönt att få va ledig ett tag, kommer dock sakna jobbet under dessa fyra veckor. 
Igår va planerna egentligen att åka och hälsa på robin på jobbet och sen åka till isa för lite kvällsmys men det slutade med att jag somnade vid fem i soffan och vaknade igen när robin kom hem runt halv nio typ. 
 
idag ska jag bara njuta av sista dagen på jobbet sen ska jag träffa sofie, kanske svänga förbi robin sen ikväll blir det mys hos isa! och just nu ska jag endast njuta av min morgon redbull och ta det lugnt innan barna kommer. 
 
pok

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback