sundsvall

2016-07-09 00:45:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hallå hallå, just nu ligger jag på hotellet efter en hel dag i sundsvall! vi kom fram vid halv två (ja jag sov ty hela vägen) och åkte runt vid birsta för att hämta ut några baby lådor åt isa och grabbarba ville köpa foppatofflor för dom va varm om fötterna haha!
sen åkte vi och spela minigolf, det var sjukt roligt även fast jag var helt rikskass på skiten. men det är så kul när man verkligen hittar på något. vi va där bra länge sen bestämde vi oss att checka in på hotellet. utsikten här är freekin' amazing, underbart vackert! efter vi checkat in och packat upp åkte vi ner på stan och skulle äta, vi åt på biteline och det är verkligen inget jag rekomenderar! inget var gott och det var verkligen inte värt summan som blev, hade helt ärligt heldre ätit en cheese eller något.

vi drog senare och bowlade och hag bröt två naglar och JA detta är en stor grej för mig då mina naglar och jag har ett väldigt kärt förhållande till varandra. bowlingen var också hur kul som helst och självfallet var jag sämst där också!
vi gick och kollade utsikten lite, åkte och köpte kortlek och utforskat hotellet lite. nu ska vi lägga oss för att kliva upp tidigt imorgon och öta frukost (!!!) och sen gå på spat dom har här!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback