soliga tisdag

2016-07-19 21:27:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
vaknade rätt tidigt idag vilket var riktigt skönt! segade mig jätte mycket så det blev bråttom när jag skulle åka till sjukhuset. kommer in där och har mötet, visade sig att jag har bulor på magen vilket är att jag tagit för mycket insulin på samma ställe under en lång tid. det ser ut som fettknölar isch vilket inte är så kul. mitt hbA1c hade också höjts men bara lite granna så det var en lättnad! 
 
efter mötet ringde jag upp sofia och åkte och hämtade henne, vi åkte hem till mig för jag hade glömt kortet hemma sen tänkte vi åka och köpa en badanka. hann som inte riktigt med det innan hennes mamma ringer och berättar hon och hennes karl är ute och åker båt. så dom hämtade upp oss och sen åkte vi runt med båten hela eftermiddagen. var så sjukt härligt, måste införskaffa mig en båt helt klart. vid fem typ hoppade vi av båten och jag körde sofia dit hon skulle. 
 
åkte och mötte upp sofie istället på affärn och jag handlade så jag kunde göra en kolapaj, så började göra middag och samtidigt pajen. skar mig på en plåtburk och lyckades bloda ner första paj degen så det var bara att börja om. nu så har jag nyligen ätit och satt upp en tavla på väggen, snart ska det mumsas paj sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. 
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback