soliga onsdag

2016-07-13 16:49:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
har precis kommit hem från jobbet, började 10 idag och tänkte att det skulle bli jätte härligt med sovmorgon men vaknar istället klockan tio i åtta imorse. jag var så trött så jag kände inte ens igen mig själv imorse. klev upp för jag tänkte att det är ingen mening att lägga sig och somna om så jag gick upp, tittade lite på prison break, gjorde nudlar och sminkade mig osv. ändå så blev klockan kvart i tio så fort så jag fick skynda mig att borsta tänderna och hoppa in i bilen och åka på jobbet. 
 
när jag kommer på jobbet var det jätte lite barn och jag gick och städade ur några hyllor och sånt inför stängingen på fredag så städet kan ta alla hyllor ordentligt. sen flöt dagen på som vanligt och jag åkte från jobbet. for en sväng på macken och sen så har jag nyss landat i soffan. när jag klev innan för dörren så hade jag fått grannens post så gick ner med den och så har även vaktmästarn varit här idag igen med en ny tv box. kanalerna har typ inte funkat på en månad så jag bytte den och tänkte att fan va chill, men sen inser jag att det vart ingen skillnad. kanalerna buggar fortfarande så måste kolla om det blivit något fel på någon kabel.
 
nu ska jag gå upp och tvätta igen, hann inte tvätta allt igår då jag har några maskiner med bara några klädesplagg i, sen ska jag kanske städa (troligen inte) och sen åka och träffa sofia och äta en glass! 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback